søndag den 8. januar 2012

Dag 1

Så er dagen kommet hvor vi drager ud i den store verden. Det bliver helt fantastisk, men også lidt skræmmende.
Jeg har lige sagt farvel til Chriatian, der skulle læse til eksamen på uni i dag (han skal op i morgen), og det er slet ikke til at forstå, at jeg først ser ham igen om 11 uger. Samtidig ser jeg først Danmark igen om 20 uger. Det føles egentlig meget syrealistisk, men en gang imellem går det op for mig hvad det betyder og jeg får en klump i halsen. Det er virkelig lang tid at være væk, men det bliver jo en kæmpe og fantastisk oplevelse.

Vil lige opridse vores første to rejsedage (ja, I læste rigtigt; dage i flertal, for hvis man vil have billige billetter må man vente for det).
Her kl 12 tager vi et tog fra Aarhus til København.
Kl. 19 i aften flyver vi til Frankfurt, hvor vi lander 20.40.
Nu kommer så grunden til flertallet på dage, da vi har 18(!) timers ventetid i Frankfurt. (Troede faktisk kun det var 14 - pis også. Har lige fået 4 ekstra timer i Frankfurt!)
Mandag kl ca. 15 flyver vi så ud på den 11,5timer lange flyvetur til Havana, Cuba.
Dvs. at vi lander på Cuba ved 20 tiden lokal tid (aka. midt om natten for os/jer).
Efter næsten 2 døgn på farten (i hvert fald halvandet).

Så som I nok kan se er vi formentlig lidt smadrede når vi når frem.

Nå jeg vil pakke de sidste ting og gøre mig klar til at forlade lejligheden og tage ned mod banegården for at møde Sarah og Simon.

Hyg jer alle sammen.
/Sara

2 kommentarer:

  1. Hmm. Noegn der ved hvorfor uret på denne blog er så fucked?

    SvarSlet
  2. GOD TUR :D
    I skal bare indstille uret under settings :)
    *Tina

    SvarSlet