mandag den 23. april 2012

Las Vegas, USA

Efter Grand Canyon kørte vi mod Las Vegas (Nevada) og på vejen kom vi forb "Hoover dam". Her kan man stå med én fod i Nevada og én i Arizona (hvilket heldigvis var i samme tidszone pga. sommertid). 



Vi kom til Las Vegas torsdag eftermiddag og brugte torsdag og fredag på at se byen og spille lidt. Las Vegas er kednt som "Sin City" og der findes nærmest alt her.

Her ses L.V.'s svar på Venedig udenfor Venetian hotel:


Gyldne cancanpiger med baller af stål:


Masser af spillemaskiner og spil selvfølgelig:


Sfinksen og en pyramide (Luxor hotellet):


Og et stort shoppingcenter indeni Ceasars palace:


På vej ud af Las Vegas kørte vi forbi "Las Vegas Premium Outlet" hvor vi kom til at shoppe lidt amok. Her står Sarah og jeg med "hjemmebyggede" is:

2 kommentarer:

  1. Århhh. Jeg vil også prøve alt det I skriver om! Shopping, spil, spisen is i Las Vegas. Nu gør det lidt mere ondt at det regner, og jeg skriver speciale, og I er så langt væk...

    Men hyg jer :D

    SvarSlet
  2. Jeg synes også det lyder som en spændende tur, jeg tager selv til las vegas til sommer og har læst en masse spændende herinde: http://www.usatours.dk/destinationer/las-vegas/

    SvarSlet